پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
شناخت ظرفیت‌های رشد در مرکز رشد

در قالب اردوی راهیان پیشرفت صورت گرفت؛

شناخت ظرفیت‌های رشد در مرکز رشد

- 1403/02/10

بازدید دانشجویان دانشگاه وارستگان از پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، دانشجویان دانشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان از پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

در ابتدای این نشست علی جاهدی، مدیر پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان رسالت اصلی این مجموعه را عنوان کرد و در رابطه با مهارت آموزی و تبدیل علم به عمل و ثروت‌افرینی سخن گفت.

در ادامه آرمان وحیدی، کارشناس پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان، مراحل رشد ایده‌ها و تبدیل آنها به کسب و کارهای نوآور و خلاق و همچنین حمایت‌های پارک علم و فناوری از طرح‌های نوآورانه را توضیح داد.

سپس فتاحی معصوم و خانم قرائی، به عنوان مدیران شرکت‌های "نوبان" و "فیزیوتراپی آنلاین" از شرکت‌های عضو این پردیس که در حوزه علوم پزشکی فعالیت دارند، داستان کسب و کار و تجربیات خود را به دانشجویان ارائه دادند.

این جلسه فرصتی عالی برای درک بهتر فرآیند نوآوری در حوزه علوم پزشکی و همچنین تعامل  دانشجویان با شرکت‌های پیشرو در این حوزه فراهم کرد.

یکی از برنامه‌های مستمر در پارک علم  فناوری خراسان آشنایی و معرفی شرکت‌های اثرگذار و موفق به نخبگان دانشگاهی است و در این حوزه روزانه پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان در پارک علم و فناوری خراسان هستیم.


دانلود پیوست خبر علی جاهدی علی جاهدی آرمان وحیدی آرمان وحیدی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.